Friday 6 October 2017

Trading System 1t


Scalping system 9 (Trading by Psychological Levels) Skrevet av Bruker den 6 februar 2009 - 15:20. Skrevet av Patrick Bourgeois Dette er en svært kraftig vinnende strategi. Vi bruker bare psykologiske nivåer for å komme inn i våre bransjer. En av hovedreglene er ALDRI HANDEL MOT H1 CANDLE COLOR. Nivåer er på skjermen hver 00, 25, 50, 75, 00. En annen regel er: Hvis H1 og D1 lysfarge er de samme, gjør deg klar til å lage flere pips. Hvis fargene ikke er enige, vær oppmerksom på at mange ganger kan du bare ta noen få pips (vær fornøyd med 5). Dette er en scalping-strategi. Du har ikke lov til å skrive inn to ganger om 1 time. Dette er for å hindre deg i overtrading. Husk at du bare trenger 2 om dagen for å bli rik i fremtiden, resten er morsomt, men kan være grådig. For MT4-forhandlere setter jeg inn pengestyringsreglene, den psykologiske indikatoren, 1h stearinlysfargeoverlegget og multi-lysfargeindikatoren. Hvis du liker å handle med 5min diagrammet, kan du se på samme skjerm hva som skjer på de høyere tmfs. Her er et skjermbilde fra handelsmetoden. Ovennevnte regler er svært viktige for å gjøre det lykkes, så hold deg til det. Du trenger to flere indikatorer: som du kan laste ned på kreslik. Er du på utkikk etter noe nytt? Full handel programvare (multi-database, sann portefølje back-testing, avansert kartlegging, avansert pengestyring, kompositt, neuralt nettverk prediksjon og mye av andre plugin-moduler) - Deling av server der brukere kan dele handelssystemer, laste ned elementer, regler, skript, sammensatte elementer. - Nettsted for sosiale nettverk hvor brukere kan rangere, kommentere, laste ned andre brukere delte elementer, diskutere og lære fra andre handelsfolk, spore andre forhandlere nedlastinger, opplastinger. Programvaren er for tiden i en beta-test fase, få din GRATIS kopi nå, besøk QuantShare nettsted. 21. september Sette filtre Del 2 Her er beskrivelsen av de neste tre settene av filtre som jeg for tiden testter: 4 - SF4. IBD Top 10 Under 10 Maksimal pris 10 Minimum Daily Volume 500 000 Aksjer Advarsler. CA20, CA50, CAR, CB20, CB200, CB50, CDHR, FGUR, GDBOT, PDD, PFH25 PFL25, PUD, SV Teservarsling tilbakestilles med filtreinnstilling beskrevet ovenfor. Sette filtre Del 2 - Les mer 20. september Sette filtre Jeg er for øyeblikket tilbakeprøvende 13 sett med filtre. Her er beskrivelsen av de tre første: 1 - SF1 Minimumspris 10 Maksimal spredning 20 Penner Min dollar Volum 10 millioner dollar Minste volatilitet 0,4 De fleste lange varslene tilbakestilles. Set of filters - Les mer September 16 Another Odds Maker I de neste ukene vil jeg gjøre tilgjengelig noen data om handelsideer-strategier. Jeg vil vise deg noen handel-ideer strategier og deres ytelse over tid. Dette vil være mulig takket være en programvare som jeg har utviklet og som fungerer som Odds Maker of trade-ideer. For nå må det gjøres noen forbedringer, så jeg holder deg oppdatert om utgivelsen av de første kartene. 14. september NR7 Alert og Min Spread Filter Jeg liker Trade Ideas fordi de gir den beste sanntidsskanneren i markedet, og de prøver å holde programvaren den beste ved å legge til stadig nye funksjoner. Trade-Ideas oppdatering kan være forbedring i selve programvaren eller tillegg av varsler og filtre. Denne uken fikk vi et nytt varsel og en ny filteroppdatering, de er ikke relaterte, men jeg tror de er gode tillegg. For det første består varselet av et NR7-mønster. Det er et diagrammønster basert på tradisjonelle lysestaker. NR7 Alert og Min Spread Filter - Les mer 10 september Kjøp aksje på pullback Etter min mening er det alltid bedre å kjøpe en aksje i en uptrend enn å kjøpe en i en downtrend. En strategi som er kjent, men jeg har aldri testet det, er å kjøpe dypp på opptrinn. Kjøp på en pullback mens lager er trending opp, er en felles strategi som brukes av mange handelsmenn over hele verden. Denne strategien kan modelleres i Trade-Ideas, og jeg vil begynne å teste det snart. Kjøp aksje på pullback - Les mer 23 januar Dag trading system oppdatering En ny buy regel ble lagt til dagens trading system 5 (CHBOC Alert). Den nye regelen er: Daggruppen gt 90, de andre reglene forblir de samme. Den nye daglige avkastningen er 0,52. Day trading system 6 (CARC Alert) viser en negativ ytelse, vi vil la den løpe i noen uker, og hvis avkastningen forblir negativ, vil vi erstatte denne strategien eller forsøke å finne et lønnsomt sett med filtre med CARC-varselet. CARC daglig avkastning er -0.08. Dag trading system oppdatering - Les mer 20. januar TICK og TRIN webinarer Jeg har funnet en veldig fin webinar om TICK og TRIN på CBOT nettsiden. Her er URL-adressen: cbotcbotpubcontdetail 0,3206,105821727,00.html Du kan laste ned dette webinaret og se det med ekte spiller eller last ned et lysbilde. Hvis du ser på tilgjengelige webinarer i CBOT, kan du finne andre websider som snakker om TICK og TRIN. Forfatteren av dette webinaret, gjorde noen interessante statistikk angående TICK og TRIN data. TICK og TRIN webinarer - Les mer 19. januar TICK og TRIN-indikatorer TICK og TRIN er to indikatorer som måler markedets generelle stemning. De kan brukes både til å fastslå nærbeidsmarkedsbevegelse. Disse indikatorene er ikke godt kjent av handelsmenn, og fordi de kan være svært viktige for å implementere handelsstrategier, vil jeg forklare i denne artikkelen hvilke disse indikatorene handler om. Først kryssdataene kan bli funnet på NYSE, NASDAQ eller AMEX TICK på NYSE er forskjellen mellom opp-ticks og down ticks for alle aksjer som handles i denne utvekslingen. Eksempel: Nå er det 400 aksjer hvis siste handel er en opp tick og 200 aksjer hvis siste handel er en ned tick, Tick data viser en verdi på 200. TICK og TRIN indikatorer - Les mer 18. januar Daglig avkastning av trading systemer De fem handelssystemene ble oppdatert i går. Mandag ble det amerikanske markedet lukket. Det var noen mindre endringer i teses trading system ytelse. Det løpende handelssystemet får en økning i daglig avkastning, og det viser nå en avkastning på 0,48 daglig, som er ca 10,58 månedlig. Avkastningen på kanalbruddssystemet redusert og viser en daglig avkastning på 0,44 eller 9,66 per måned. Daglig retur av handelssystemene - Les mer 13. januar Er ADX den beste tekniske indikatoren Her er en kobling der folk snakker om ADX (retningsbevegelsesindikator), de sier at ADX er sannsynligvis den beste indikatoren som kan brukes til scalpers, dag handelsfolk, swing handelsmenn en jevn posisjon handelsmenn. Det første jeg gjorde etter å ha lest denne tråden, skaper et handelssystem basert på denne indikatoren og back-testing det. Problemet er at jeg ikke har kryssdata, så jeg brukte data på slutten av dagen, og kom opp med veldig fine resultater, så jeg foreslår at du skal vurdere ADX og gjøre hjemmearbeidet ditt (back-testing). Er ADX den beste tekniske indikatoren - Les mer 12. januar. Hva lager et lager som passer for daglig handel. Hver lager skal ha noen grunnleggende egenskaper eller faktorer som gjør den egnet til daghandel. Følgende egenskaper er de viktigste: 149 Likviditet 149 Spred 149 Volatilitet Først , likviditet er nødvendig fordi du vil gå inn og ut av handel raskt. Likviditet gjør også noe mønster til å være sterkere, forestill deg en kanalbrudd som oppstår hvis aksjen ikke er flytende, da ingen vil gjøre aksjen flytte høyere. Hva lager et lager som passer for dagshandel - Les mer 11. januar CHBO Outperform Russell2000 Index under tyr og bjørnmarkedet Jeg vil sammenligne i denne artikkelen ytelsen til CHBO varsler VS-ytelsen til Russell2000-indeksen. For å være lønnsomt, bør en advarsel overgå indeksen i tyr og bjørnmarkeder. For hver handel jeg er tatt, beregner jeg Russell2000 Index-ytelsen i handelsperioden. Eksempel: CHBO Alert for GOOG, jeg kjøper aksjene 400 kl 10:00 og solgte aksjene 410 klokken 12.00 for en ytelse på 2,5, i løpet av den tiden var Russell2000-indeksen klokka 660 klokken 10:00 og 666,6 ved 12 : 00, ytelsen var da omtrent 1. Aksjen overgikk Russell 2000-indeksen. CHBO Outperform Russell2000 Index under tyr og bjørn marked - Les mer HJEM HANDELSYSTEM HJELP TIPS LINKS EMAIL GRATIS DAG TRADING SYSTEMS RESEARCHSAR ADX Expert Advisor Vel, husk at det er et ettårig graf. Legg merke til at det ser ut til at skråningen går sidelengs i begynnelsen. men hvis du ser på hvordan graden av grafen er formatert, er det decieving og overskuddet går faktisk ikke sidelengs som det ser ut til. Avtalt dette er en flott graf. men det er ikke en forward-test, og jeg vil aldri stole på en backtest, annet enn å quottrouble-shootquot en kode. PS! Nå har noen ivrige backtesters admonished meg til å tenke på mitt påstand. de hevder at hvis en backtest avslører 1400 prosent at det ville være en kvalifisering til viderespring når du velger fra det mylder av systemer på dette fantastiske forumet om funyoos. Jeg står bak min uttalelse. dårlige data i dårlig data ut. bare fordi sammenligninger er laget med MT4s feilplattform betyr ikke at de blir normalisert, selv om de har 90 modelleringskvalitet. En visuell backtest er nødvendig eller Forward testing for å verifisere. Jeg er fortsatt ny på dette, men flåttene på bunnen av strategitesteren representerer dager. Høyre 1000 innskudd blir godt over 100k på bare noen få måneder. Det er veldig bra. Senest redigert av ElectricSavant 01-31-2009 kl 19:12. Jeg studerer dette altfor forsterkende forsøk på å få følelsen av denne gode indikatoren ved visuell backtesting. Koden din synes å handle på Wilders enkleste allgoritme: D gt D - buy, D - gt D selge, (filtrert av SAR.) Dobbel ADXP1iADX (NULL, 0, ADXPeriod, PRICECLOSE, MODEPLUSD I, i1) Dobbel ADXP2iADX (NULL, 0 , ADXPeriod, PRICECLOSE, MODEPLUSD I, i) Dobbel ADXM1iADX (NULL, 0, ADXPeriod, PRICECLOSE, MODEMINUS DI, i1) Dobbel ADXM2iADX (NULL, 0, ADXPeriod, PRICECLOSE, MODEMINUS DI, i) punkter i extremumquot for å redusere falske signaler. Quotextremumquot er HIGH av linjen hvis D krysser over D-. Eller, LOWEN av linjen hvis D-krysser over D. Trades vil bare bli gjort hvis prisen overstiger quotextremum. quot) I min erfaring, D og D-noen ganger quotkiss og løpe awayquot. alexjbrandt delte sin virkelige opplevelse med ADX på en annen post: det har vært min erfaring at linjene møtte, så jeg ville plassere en bestilling, men linjene ville trekke seg tilbake og jeg ville ha en tapt handel) SÅ DET ER VITALT ATT Linjene gikk over krysset (jeg har lært min leksjon på dette).quot I live trading foreslo han at en handel ikke ble innledet med mindre D overstiger D-med 10 poeng (eller omvendt). Dette virker som en god ide å gjøre EA bedre. Vil du være så snill å sette dette inn i koden din (jeg setter pris på alle klokkene og fløyter du har inkludert) Takk for ditt harde arbeid, godhet og gavmildhet. sikkert quotindicatorquot av en moden person.

No comments:

Post a Comment