Wednesday 8 November 2017

Kishore Trading System


World8217s Mest solgte myggnett-merke Ikke kjent merkevare og dårlige kvalitetsnett med kortere levetid I ​​et markedssegment hvor leverandørene ser kundene bare fra prissynspunkt, er Phifer det eneste merket som utgjør seg som en løsningsleverandør til kundene. Vi identifiserer kundens krav basert på budsjett, estetikk, funksjonalitet, verktøy og livslang synspunkt og legger forslag til tilpassingsalternativer tilsvarende for å passe kundenes behov. En kombinasjon av profesjonelt utdannede markedsførere, fabrikatører, installasjonsteknikker, amp kundesupportpersonell leverer et produkt og erfaring fra verdensklasse. Phifer er også det eneste merkevaren som har ulike typer nettverksalternativer som glassfibernett, aluminiumsnett, rustfritt stålnett, bronseverk, solskjermer, forstørrelsesmasker. Disse nettopsiesene kan brukes på myggduker i vinduskarmen, myggskjermoppruller, glidende myggskjermbilder, myggnettskjermdører, myggdisplaydører og barrierefri myggskjerm. Vi har ikke noe klargjort myggpasningssystem, og alle innstillingsalternativer er fabrikerte og tilpasset i henhold til kundens vinduer og dørstørrelser. Phifer8217s myggskjermpasningsalternativer er det eneste produktet i markedet som har kvalitetssertifikater for å være 100 blyfri, brannhemmende, Microban-sertifisert (Doesn8217t tillater mikrobialbakteriell vekst på skjermen), Greenguard-sertifisert (sikrer innendørs luftkvalitet) forsterker for å være miljøvennlig produkt Alle Phifer-produkter er ferdig med strenge QC-prosedyrer og er godt pakket og sendt til de respektive utstillingslokaler i byer over hele India. Uten tvil kommer en slik høy kvalitetssikring fra verdens8217s største selgermerke som importeres og selges for å matche indiske budsjetter. Med et meget profesjonelt team av markedsførere forsterkere for å ta vare på myggsikkerhet i huset ditt, er Phifer også det eneste merket til å ha et dedikert kundesenter (081 9000 4000) for å svare på alle dine tvil og forsikre vår støtte for eventuelle serviceanrop for mange år. Vi er så sikre på at våre høykvalitetsprodukter vil vare veldig lenge og beskytte familien din. Om Phifer PHIFER er verdens største produsent av myggnett med tilstedeværelse i mer enn 120 land som segmentleder. Nå er Phifer tilgjengelig i hele India, med eksklusive myggnettutstillingslokaler, som tilbyr ulike myggnettingstilbehør for dører og vinduer. En 62 år gammel tillit verdig amerikansk merkevare. Markedsleder i myggsyklusindustrien i mer enn 120 land. Phifer er det eneste merkevaren i India som er en produsent, importør, fabricator og installatør av myggskjermsystemer. Phifer er det eneste merket med flere myggnettalternativer som adresserer alle slags krav. Det eneste merkevaren som tilbyr åtte forskjellige typer myggnett for vinduer og dører. I myggnett segmentet er Phifer det eneste merket med en dedikert kundeservice. Bronze mesh 8211 90 kobber amp 10 sinklegering maske for å motstå sjøbris korrosjon. I 1952 etablerte J. Reese Phifer Phifer Incorporated i Tuscaloosa, Ala. (USA) som en vev av aluminiumsinsektsseksjon. I dag er selskapet verdens største produsent av aluminiums - og glassfiberinsekteringsprodukter. Da Phifer startet produksjonen i 1952, var de to hovedmålene å utmerke seg i kvalitet og service. Phifer har holdt denne forpliktelsen til våre kunder i mer enn seks tiår og er fortsatt dedikert til å fortsette å levere kvalitetsprodukter og service i årene som kommer. Phifer8217s kontinuerlige forpliktelse til å levere produkter av høyeste kvalitet har gjort oss til verdens største produsent av innovasjonsforetak i dette segmentet. Vårt produktutviklingsteam benytter en markedsdrevet tilnærming med et sterkt øre til kundens behov og krav og markedene der våre produkter brukes. Vi fokuserer på teknologidrevne muligheter som gir en god passform mot selskapets ledende prinsipper og med våre distinkte kjernekompetanse. Phifer8217s kvalitetssertifiseringer. Greenguard Microban blyfri flammehemmende Energibesparende 100 resirkulerbare Beholder innvendige flater og materialer ISO 9001 8211 2008 sertifisert Produktvideoer Kontakt oss TestimonialsMorning session 8211 10:00 AM til 05:00 PM Evening session 8211 05:00 PM til 11:30 PM: 55 PM 5:00 PM til 9:00 PM kl. 30:30 for internasjonalt tilknyttet Agricultural Commodities Timings for Muhurat trading skal varsles ved utveksling senere. Håper denne listen hjelper deg med å planlegge ferien bedre. Du kan legge til handelsferielisten til Google Kalender også. Bare besøk denne lenken, og klikk på 8220Add Google calendar8221-widgeten nederst til høyre på skjermen. 84 kommentarer SUPPER LIST NISE THANQE SOMATCH Takk for at du holder oss oppdatert angående ferieliste for å planlegge dette. Sudhir Kadam sier: Dileep Mishra sier: Bharat Chandak sier: Hei Zerodha, Takk så mye for denne informasjonen. I et annet notat, kan du gjerne tilby 8220Google Calendar8221 for Trading-ferieliste På den måten vil det være mye mer praktisk for handelsinvestorer å legge til kalenderen direkte til deres Google-konto og bli varslet om ferie over smarttelefon på forhånd. Tushar Karmarkar sier: Hei Zerodha og Nithin herre, dette er ikke relatert til handel, og jeg er lei meg for å heve det her .. ting er jeg vil gå og se BSE og NSE gulvhandel kan du snakke med meg, kan jeg bare gå inn i bygningen og gå til gulvet eller ingen tillatelser for det vennligst sir ser fram til svar på denne. i lang tid ønsket jeg å gå dit og i8217m kommer til Mumbai så vær så snill å dele informasjonen. Ah Tushar, du er minst 20 år forsinket for dette. Floor trading stoppet så snart bytte gikk elektronisk. Tushar Karmarkar sier: haha. Jeg dro dit så BSE og forsto at skjønt kom inn i lobbyen og så innsiden av bygningen. var moro takk for svaret btw interaktive oppstart grunnleggeren. fint Hei herre, Har du stoppet Trade Express som er tilgjengelig på trade. zerodha fra å jobbe Fordi den ikke åpnes fra min Chrome-nettleser av android mobile. SPEECHES TESTIMONY Keynote-adresse til CFTC-kommissær J. Christopher Giancarlo før SEFCON VII gjør markedsreformarbeid for Amerika 18. januar 2017 Takk for den slags introduksjonen. La meg begynne med ansvarsfraskrivelsen at mine kommentarer i dag gjenspeiler mine egne synspunkter og ikke nødvendigvis reflekterer synspunkter fra Commodity Futures Trading Commission (CFTC), mine medkommandører eller CFTC-ansatte. Ikke heller gjenspeiler mine bemerkninger i dag nødvendigvis visningen til presidentvalgte eller hans nominerte til føderale kontorer. Hvis du har fulgt arbeidet mitt som CFTC-kommisjonær de siste to og et halvt år og selv før vet du at jeg støtter offentlig kjernevirksomhetene i Tittel VII i Dodd-Frank, nemlig bytte av rapportering og sentral motparts clearing og registrering av swaps forhandlere. Du kan også vite at jeg har vært uttalt om CFTCs gjennomføring av disse reformene. Hvor det har vært vellykket, har jeg vært vokal supporter, som CFTCs implementering av swaps clearing mandatet. Hvor CFTC-implementeringen har vært mindre vellykket, har jeg sagt det og foreslåtte alternativer. Dette har vært tilfelle med CFTCs mangelfulle gjennomføring av swaps trading regler, dens feil i grensekonflikt harmonisering, og dens inattentiveness til forverring av likviditet i handel og økt markedsfragmentering og markedskonsentrasjon, særlig blant futures kommisjonen selgere. Jeg har også bedt om at CFTC skal være mindre fokusert på fortiden og mer på nåtid og fremtiden for derivatmarkeder. Jeg har kalt til regulatorer for å oppmuntre til distribusjon av ledende teknologi (DLT) og finansteknologi (FinTech) innovasjon. Jeg har sagt at CFTCs regelverk må ta opp til digitale markeder på tjueførste århundre. Og jeg har reist bekymringer om markedsnettverkssikkerhet, noe som utvilsomt er en av de største truslene mot fungerende verdensmarkeder og økonomisk stabilitet. Så, i mitt arbeid som fungerende leder og, hvis jeg er beæret over å bli nominert og bekreftet av senatet som CFTC-leder, bør mine prioriteter ikke komme som en overraskelse. Disse prioriteringene er en del av en agenda som jeg liker å ringe til å gjøre markedsreformarbeid for Amerika som jeg vil snakke om med deg i dag. Mens det er mange elementer i å gjøre markedsreformarbeid for Amerika, vil jeg ta opp fem viktige elementer. De er: 1. Å gi kundenes valg i handelsutførelse 2. Fastsette swaps Data Reporting 3. Oppnå cross-border harmonisering 4. Oppmuntre FinTech Innovasjon og 5. Utvikle en Regulatory Culture of Forward Thinking. La meg være mer spesifikk: 1. Gi kundeløshet i handelsutførelse For to år siden skrev jeg et vitbok 1 som analyserte feil i CFTCs implementering av sine swaps trading regelverk under Tittel VII. Det foreslo et mer effektivt alternativ. Hvitboken hevdet at det er en fundamental uoverensstemmelse mellom CFTCs swaps trading ramme og de forskjellige likviditet, handel og markedsstruktur egenskaper av det globale swaps markedet. Det forklarte at CFTCs nåværende rammeverk er svært over-konstruert, uforholdsmessig modellert på det amerikanske futures markedet og forutinntatt mot både menneskelig skjønn og teknologisk innovasjon. Papiret konkluderte med at CFTCs rammeverk ikke samsvarer med bokstav eller ånd i tittel VII. Et sentralt eksempel på denne feilgjorte gjennomføringen er at CFTCs bytte av gjennomføringsfasiliteter (SEF) regel krever at SEFer tilbyr en ordrebeholdning for alle swaps. For de swaps som er underlagt handelsutførelsesmandatet, må deltakerne utføre dem i en ordrebok eller forespørsel om tilbudssystem hvor tilbudet sendes til tre deltakere (RFQ System). RFQ-systemet må betjenes i forbindelse med bestillingsboken. Likevel krever Dodd-Frank-loven ikke slike begrensede swaps-utførelsesmetoder. Faktisk har kongressen utgitt en plattform hvor flere deltakere har muligheten til å utføre bytteavtaler med flere deltakere gjennom alle former for interstate handel. Kongressen utarbeidet klart denne brede og fleksible definisjonen for å tillate utførelsesmetoder utover en ordrebok eller RFQ System. CFTCs begrensede utførelsesmetode tilnærming er heller ikke i tråd med måten swaps faktisk handler på globale markeder. Trillioner dollar av swaps handler globalt hver dag gjennom en rekke utførelsesmetoder skreddersydd rundt deres episodiske likviditet. I mange tilfeller utøver interdealer meglere skjønn i å utføre motpartsvirksomhet. Likevel bytter CFTCer handelsregler for å hindre fleksibilitet i handelens gjennomføring og begrense nødvendig menneskelig skjønn. CFTCs mangelfulle handel med swaps trading og anvendelsen av dette rammeverket over hele verden har forårsaket mange skader, fremfor alt som driver globale markedsdeltakere fra å handle med enheter som er underlagt CFTC swaps regulation, noe som resulterer i fragmenterte globale swaps markeder. Jeg har til hensikt å gå videre med det foreslåtte alternative regelverket for byttehandel som jeg har beskrevet i mitt brev. 2 Å gjøre markedsreformsarbeid for Amerika betyr at markedsdeltakere kan velge hvordan handelsutførelsen passer best til deres swaps trading og likviditetsbehov og ikke har den valgt for dem av den føderale regjeringen. Mitt foreslåtte rammeverk vil bedre tilpasse tilsynsovervåking med innebygde swaps markedsdynamikk. Avgjørende er alternativet fullt ut tilpasset Tittel VII og fremmer byttehandel etter CFTC-regulering. Det vil bidra til å tiltrekke, i stedet for å stryke, global kapital til amerikanske handelsmarkeder. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika innebærer å ta opp markedsfragmenteringen som har oppstått som en følge av CFTCs mangelfulle handel med byttehandel. 2. Fastsetting av bytte av data Rapportering La meg snakke om bytte av data rapportering. Kjernen i 2008-finanskrisen var at regjeringens manglende evne til å vurdere og kvantifisere motparts kredittrisiko for store banker og byttehandlere. Lovgivningsløsningen var å etablere swap data repositories (SDR) i henhold til Dodd-Frank Act. Selv om mye hardt arbeid og innsats har gått i å etablere SDR og leverer dem med bytteinformasjon, åtte år etter finanskrisen, kan SDR fremdeles ikke gi regulatorer et omfattende bilde av kredittkredittrisiko i bankene på globale markeder. Av alle de mange mandatene som kommer ut av finanskrisen, var gjennomsiktighet i byttehandel motpartseksponering av store finansinstitusjoner kanskje den mest presserende. Mangelen på å oppnå det er absolutt den mest skuffende. CFTC har møtt mange utfordringer i å optimalisere swaps-data som spenner fra datafelt standardisering og data validering til analyse automatisering og grenseoverskridende data aggregering og deling. 3 Markedsdeltakere varierer betydelig i hvordan de rapporterer det samme datafeltet til SDR. De samme SDRene varierer i hvordan de rapporterer dataene til CFTC. 4 CFTC har tatt noen skritt for å løse disse utfordringene. I fjor vedtok CFTC endelige regler for å klargjøre rapporteringsforpliktelser for cleared swaps. 5 Og for to år siden publiserte CFTC-ansatte en forespørsel om kommentar til utkast til tekniske spesifikasjoner for visse bytteelementelementer i et forsøk på å forbedre datastandardiseringen. 6 Mens dette er trinn i riktig retning, må mye mer gjøres. Jeg er redd for at CFTC og dets utenlandske regulerende motparter som opptrer alene, vil fortsette å kjempe for å oppnå det viktige målet med full synlighet i byttekontrakter mot bytteer. Det som trengs er en samordnet og samarbeidsinnsats av regulatorer, markedsdeltakere, kommersielle teknologivirksomheter og akademia som trekker frem de fremvoksende feltene i stor dataanalyse, nettverksvitenskap og finansiell kartografi. Det er lang tid for å utvide denne viktige gjennomføringen. Å gjøre markedsreformsarbeid for amerikansk betyr å bringe alle parter sammen, og til slutt gjøre dataprogrammer for rapportering en realitet. Likevel, fra dette utgangspunktet, vil jeg gjerne gå videre. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika innebærer å håndtere forekomster av operasjonell og kapitalkompleksitet og den enorme kostnaden som CFTCs gjennomføring av Dodd-Frank-loven har pålagt deltagere på amerikanske markeder. Det må sikkert være måter å gjennomføre reformene av Tittel VII med mindre komplikasjoner og kostnader. Jeg vil ha mer å si om slike tiltak i de kommende månedene. 3. Oppnå cross-border harmonisering Det tredje elementet i å lage swaps markedsreform arbeid for Amerika er å oppnå harmonisering på tvers av landegrensene. Her refererer jeg til å definere grensene for grenseoverskridende anvendelse av amerikanske swaps-regler på en måte som inviterer til internasjonal komite, i stedet for å kreve internasjonal enhetlighet. Det betyr også ikke lenger at amerikanske markedsaktører skal gå alene og ta det på haken ved å implementere global regulatorisk reform som for ofte har blitt gjort. 7 Når jeg diskuterer grenseoverskridende harmonisering, går jeg ofte tilbake til G20-lederserklæringen fra toppmøtet i Pittsburgh i september 2009. 8 Det skyldes at globale ledere ble enige om flere grunnleggende prinsipper for å støtte økonomisk gjenoppretting og legemliggjort en samarbeidsånd . Avtalen inneholdt en forpliktelse: Å iverksette tiltak på nasjonalt og internasjonalt nivå for å øke standarder sammen slik at våre nasjonale myndigheter konsekvent implementerer globale standarder på en måte som sikrer likeverdige vilkår og unngår fragmentering av markeder, proteksjonisme og regulatorisk arbitrage. 9 Du vil merke at G-20 ble enige om konsistent implementering, ikke identisk. Dessverre har grenseoverskridende samarbeid mellom CFTC og utenlandske regulatorer vært knapt konsekvent. Jeg har forkledd CFTC for å starte riftet med juli 2013 tolkningsveiledning 10 som mange EU-regulatorer så som en amerikansk svikt av den tidligere avtalt veien videre. 11 Selv om vi har gjort noe fremskritt i grenseoverskridende harmonisering siden da, 12 har CFTCs grenseoverskridende tilnærming for ofte vært over-ekspansiv, urimelig kompleks og operasjonelt upraktisk. Og dets substituerte compliance-regime forblir en noe vilkårlig, regel-for-regel analyse av CFTC og utenlandske regler under hvilke en transaksjon kan være underlagt patchwork av amerikansk og utenlandsk regulering. Ikke rart at CFTC har hatt en hard tid med internasjonalt samarbeid og comity. Jeg tror generelt den beste ruten for å regulere handel med swaps i globale markeder er gjennomtenkt kjærlighet til andre G-20 regulatorer innenfor Pittsburgh Summits mål om regel konsistens. Tilsynsmyndigheter må sette grenser for grenseoverskridende anvendelse av swaps regler for å oppnå endene av markedsreform i en ånd av samarbeid og respekt. Og regulatorer må følge den fleksible, utfallsbaserte tilnærmingen som OTC Derivatives Regulators Group fremhever for ekvivalens eller erstattet samsvar. Vi kan ikke forvente å oppnå grenseoverskridende harmonisering hvis vi fortsetter å følge en identisk, regel-for-regel-substituert samsvarsanalyse. Mens jeg er på tvers av grenseoverskridende harmonisering, la meg tilbringe et minutt å snakke om den kommende 1. mars variantmarginutløpsfristen for utelukkede swaps. Jeg er klar over at markedsdeltakere fortsatt står overfor vanskelige utfordringer når det gjelder å møte denne fristen. Jeg er spesielt opptatt av at mindre bedrifter, inkludert amerikanske pensjons - og pensjonsfond, kanskje ikke kan få dokumentasjonen sin ferdig i tide. Hvis de ikke gjør det, vil de plutselig bli tvunget til å stoppe sikring av sine porteføljer i en tid med enorme endringer i finansielle priser og globale verdier. Dessverre pålagt regulatorer en urealistisk frist på markedet. Mange ser ut til å holde seg til den 1. mars frist, uavhengig av effekten på markedet og markedsdeltakernes helse. 13 Men noen regulatorer tar skritt for å lette overgangen. I forrige måned annonserte Singapore, Hong Kong og Australia at deres implementering av de nye variantreglene ville bli gjenstand for en seks måneders overgangsperiode. 14 Disse innfasede tilnærmingene forsøker å unngå markedsforstyrrelser kommer 1. mars. 15 Jeg tror at disse tilnærmingene er godt vurdert. Som fungerende leder, har jeg også tenkt å se på løsninger for å lette 1. mars overgang på en ansvarlig måte. Se etter at CFTC har mer å si om dette i de kommende ukene. Jeg kom til CFTC med kunnskap om at swaps markedet er global i naturen. I de siste årene har vi vært vitne til hvordan markedsforstyrrelser, fragmentering og redusert likviditet oppstår når grenseoverskridende regulatorisk harmonisering ikke oppnås. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika betyr å jobbe sammen med andre utenlandske regulatorer for å implementere swaps markedsreform på en harmonisk måte som støtter varige og blomstrende globale finansmarkeder. 4. Oppmuntre FinTech Innovasjon Det fjerde elementet er FinTech innovasjon. Dermed mener jeg at CFTC blir mer tilgjengelig for FinTech innovatører. I fjor snakket jeg mye om DLT og FinTech innovasjon fordi jeg tror på sine lovende fordeler for finansmarkedet og finansielle regulatorer. DLT kan tillate markedsdeltakere å håndtere de enorme operasjonelle, transaksjons - og kapitalkompleksitetene som Dodd-Frank oppnår. Samtidig kan det gi regulatorer med markedssynlighet som er nødvendige for å oppfylle vårt oppdrag for å overvåke sunne finansmarkeder. For at teknologien skal kunne blomstre, må regulatørene imidlertid ta en skade-tilnærming. CFTC og andre amerikanske finansregulatorer faller bakom utenlandske jurisdiksjoner for å fremme FinTech. Den forente kongedømmet (UK) Financial Conduct Authority (FCA) har allerede opprettet et innovasjonsnav som gjør det mulig for FinTech-firmaer å introdusere innovative finansielle produkter og tjenester til markedet og teste nye ideer gjennom Regulatory Sandbox. Overraskende nok har FCAs innovasjonsnav fått mye oppmerksomhet og regulatorer i Australia, Singapore, Japan og andre land fremover med egne initiativer. CFTC og andre amerikanske finansregulatorer må samles og se etter å etterligne Storbritannia, Australia, Singapore og Japan for å unngå å forstyrre innovasjon og DLTs potensielle fordeler. En internasjonal konsensus om en første, ikke-skade-tilnærming er den riktige måten å unngå å hindre viktig DLT-innovasjon ved langvarig regelusikkerhet eller ukoordinert handling. 16 I mai i fjor skisserte jeg fem praktiske skritt som CFTC og andre finansregulatorer bør ta for å fremme DLT og andre FinTech: 1. Å sette vår beste fot frem: Finansielle regulatorer bør utpeke dedikerte, teknologiske kunnskapsrike lag til å jobbe sammen med FinTech-selskapene, både nye og etablert for å ta opp spørsmål om hvordan eksisterende reguleringsrammer gjelder nye, digitale produkter, tjenester og forretningsmodeller fra nyskapende teknologier, inkludert DLT 2. Tillat åndedrettsrom: Finansielle regulatorer bør fremme et lovgivningsmiljø som fremmer innovasjon som ligner på sandkassen til FCAs, hvor FinTech-bedrifter, som samarbeider med regulatorer, har passende plass til å puste for å utvikle og teste innovative løsninger uten frykt for håndhevelse og regulatoriske bøter 3. Komme involvert: Finansielle regulatorer bør delta direkte i FinTech bevis på konsepter for å fremme regulatorisk forståelse av teknologisk innovasjon og bestemme ho w nye innovasjoner kan bidra til at regulatører gjør jobben mer effektivt og effektivt 17 4. Lytting og læring: Finansielle regulatorer bør jobbe tett med FinTech innovatører for å avgjøre hvordan regler og forskrifter skal tilpasses for å muliggjøre teknologier og forretningsmodeller fra 21. århundre og 5. Samarbeid Globalt: Finansielle regulatorer skal gi et dedikert team for å hjelpe FinTech-firmaer å navigere gjennom de ulike statlige, føderale og utenlandske regulatorer og regimer på tvers av nasjonale og internasjonale jurisdiksjoner. Jeg planlegger å gjøre FinTech til en prioritet på CFTC. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika betyr å fremme FinTech-innovasjon for helse og forbedring av amerikanske finans - og kapitalmarkeder, markedsdeltakere og de amerikanske jobbene de støtter. 5. Dyrking av en regulatorisk kultur for fremover-tanke Det siste elementet i å gjøre markedsreformarbeid er å dyrke en regulerende kultur av fremtidsrettet tenkning. Med dette mener jeg at fokusere byrået for å komme foran kurven til de enorme endringene som foregår i globale handelsmarkeder. Jeg snakket i september i september om hvordan tjueførste århundres markeder trenger regulering av 21. århundre. 18 Jeg diskuterte hvordan vi er midt i en fundamental forandring av globale handelsmarkeder fra analog til digital, fra menneskelig til algoritmisk handel og fra frittstående sentre til sømløse handelswebsider. Denne transformasjonen drives av en rekke gjennombrudd, eksponentielle digitale teknologier, blant annet: automatisert, algoritmisk handel som nå utgjør opptil 70 prosent av regulerte futuresmarkeder, stor datakapasitet som muliggjør mer sofistikert dataanalyse og tolkning av kunstig intelligens som styrer svært dynamisk handelskompetanse smart kontrakter som verdsetter seg selv og beregner utbetalinger i sanntid og distribuert ledgerteknologi som utfordrer ortodoksier som er grunnleggende for dagens finansmarkedsinfrastruktur. I mellomtiden har markedsreguleringen av CFTC ikke holdt tempoet. På mange måter forblir det en analog regulator av en stadig mer digital markedsplass, noe som begrenser effektiviteten i å overvåke sikkerheten og soliditeten i markedene. Jeg håper å forandre det. I september i fjor la jeg ut en fremtidsrettet, enogtyvende århundres agenda for CFTC. 19 Jeg har til hensikt å gå videre med denne agendaen. Under styreleder Massad har CFTC satt en fot inn i det tjueførste århundre med sin foreslåtte regulering for automatisert handel. Som de fleste av dere vet, er kommentarperioden for tilleggsoppslaget til foreslått regulering for Reg. AT-slutter neste tirsdag 24. januar. Som fungerende leder har jeg til hensikt å gi mer tid til offentlige kommentarer til forslaget. Jeg tror mer tid er nødvendig basert på kompleksiteten i tilleggsbeskrivelsen og de velbegrunnede forespørsler fra interesserte parter. Jeg nevner dette nå, slik at partene som har tenkt å sende inn et kommentarbrev vet at jeg vil se for å gi dem mer tid til å gjøre det. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika innebærer å etablere CFTC som verdens fremste kunnskapssenter for globale risikoverføringsmarkeder. Agencys langvarig tilstedeværelse i New York og Chicago gir den tilgang til to av verdens fremste sentre for futures og swaps trading. Jeg vil takke støtten til kunnskapsrike og erfarne markedspersoner i og utenfor den føderale regjeringen for å gjøre CFTC til en tjueførste århundre regulator for dagens raskt skiftende markeder. Så la meg ta med meg kommentarene ved å stille et spørsmål: Hvorfor må vi gjøre bytteforandringsarbeid for Amerika Svaret er velstand. Det vil si amerikanerne vil ha velstand. Vi har vært gjennom nesten et tiår med det verste USA-utvinningen fra en lavkonjunktur siden den store depresjonen, en periode som administrerende direktør i Det internasjonale pengefondet kalte den nye middelmådige. 20 Det har vært en periode med historisk lav økonomisk vekst, oppstart av virksomheter og heltidsjobb, en periode med stillestående lønn, økt fattigdom og ulik inntekt. Som et resultat stemte amerikanerne for endring. Jeg tror de har fått nok med en middelmådig økonomi. Jeg tror de vil ha en flott en. For å oppnå dette må vi fremme levende og velfungerende markeder, inkludert markeder for swaps og andre derivater. Som du vet alle, la markedene for flytende bytte tillate risikoen for variable produksjonskostnader, for eksempel prisen på råvarer, energi, utenlandsk valuta og rentesatser som skal overføres fra de som ikke kan bære dem til de som kan. Swaps tjener samfunnets behov til moderat pris, forsyning og annen kommersiell risiko. Dermed frigjør de kapital til andre formål, og øker økonomisk vekst, jobbsetting og velstand. Vi amerikanere er og har alltid vært et håpløst folk. Uansett vårt politiske synspunkt, søker vi en lysere og mer velstående fremtid for våre familier og oss selv. På fredag ​​vil vi oppleve en ny begynnelse for vårt land og et fornyet løfte om bred økonomisk vekst. En tid for å fordoble vår innsats for å gjenoppbygge amerikansk velstand: å harmonisere vårt arbeid med våre utenlandske partnere for å fremme innovasjon og markedsunderretning og løfte utsiktene til alle for bedre helse og harmoni. Jeg har til hensikt å gjøre min del, som jeg må bli bedt om å tjene, for å overvåke levende og holdbare markeder for investering og risikooverføring i det nye digitale 21. århundre. Takk for din tid og oppmerksomhet. 1 CFTC-kommissær J. Christopher Giancarlo, Pro-Reform Revurdering av CFTC swaps Trading Rules: Gå tilbake til Dodd-Frank. White Paper, 29 jan 2015 (White Paper), cftc. govidcgroupspublicnewsroomdocumentsfilesefwhitepaper012915.pdf. 2 Id. En kondensert versjon av hvitboken ble nylig publisert som et kapittel i boken Reframing Financial Regulation: Enhancing Stability and Protecting Consumers. redigert av Hester Peirce og Benjamin Klutsey, mercatus. orgsystemfilespeircereframingwebv1.pdf. 3 Se TAC-møter og relaterte dokumenter cftc. govAboutCFTCCommitteesTechnologyAdvisorytacmeetings. 4 Se Bytte dataopptaks - og rapporteringskrav, 77 Fed. Reg. 2136, 2169-70 (13. januar 2012) (gir bransjens fleksibilitet om datastandarder i de endelige rapporteringsreglene). 5 Endringer i bytte av dataregistrering og rapporteringskrav for cleared swaps, 81 Fed. Reg. 41736 (27. juni 2016). 6 Be om kommentar, Utkast til tekniske spesifikasjoner for visse bytteelementelementer (22. desember 2015), cftc. govidcgroupspublicnewsroomdocumentsfilespecificationsswapdata122215.pdf. 7 Se uttalelse fra kommissær J. Christopher Giancarlo angående gjennomføringsdatoen for margen for utrydde swaps, 31. august 2016, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonygiancarlostatement083116. 8 G-20 ledere uttalelse, Pittsburgh Summit (september 24-25, 2009), tilgjengelig på treasury. govresource-centerinternationalg7-g20Documentspittsburghsummitleadersstatement250909.pdf. 10 Tolkningsveiledning og politikkerklæring om samsvar med visse bytteforskrifter, 78 Fed. Reg. 45292 (26. juli 2013). 11 Pressemelding, EU-kommisjonen og CFTC nå en felles vei videre på derivater, 11. juli 2013, cftc. govPressRoomPressReleasespr6640-13. 12 Slik som å nå enighet med EU om dens fastsettelse av amerikanske sentral motparts clearinghouse-ekvivalens. 13 Louie Woodall, Regulators Døv til Variasjon Margin Bekymringer, Say Dealers. Risiko, 17. november, 2016. 14 Artikkel, Singapore, HK, Australia Angi dato for OTC-margineregler. The Star, 7 desember 2016, thestar. mybusinessbusiness-news20161207singapore-hk-australia-set-date-for-otc-margin-regler. Hong Kong og Singapore vil tillate en seks måneders overgangsperiode for sine innledende marginregler også. Id. . 15 Id (citing Kishore Ramakrishnan, direktør for finansielle tjenester rådgivende på PriceWaterhouseCoopers LLC). 16 Se spesiell adresse for CFTC-kommissær J. Christopher Giancarlo Før depottilliten Amp Clearing Corporation 2016 Blockchain Symposium, 29. mars 2016, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonyopagiancarlo-13. 17 Teknisk rådgivende komiteens møteutskrift, kl. 226-227, 23. februar 2016 (citerer Brad Levy of Markit som beskriver regulatorer som en knutepunkt på nettverket). 18 Adresse til CFTC-kommissær J. Christopher Giancarlo til det amerikanske Enterprise Institute, 21st Century Markets Need 21st Century Regulation, 21. september 2016, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonyopagiancarlo-17. 20 Setning brukt av administrerende direktør i Det internasjonale pengefondet, Christine Lagarde, i advarsel om at verdensøkonomien sto overfor en lang periode med lav økonomisk vekst. Robin Harding, Lagarde advarer om New Mediocre Era, Financial Times, 2. oktober 2014, ftcmss02bfa11d6-4a44-11e4-8de3-00144feab7de. htmlaxzz4KSN5Y26Z. Sist oppdatert: 18. januar 2017

No comments:

Post a Comment