Thursday 9 November 2017

Millionær Forex Trader Hemmeligheter Bok


Forex Millionaire Secrets. Støtende underjordiske handelshemmeligheter Pros: Escape 9-5, Live Anywhere, og Bli med på den nye, rike beskrivelsen Hvis du allerede lager tusenvis av dollar, handler Forex, og gjør en full tid ekstravagant, og tar et par handler i måneden, så vær så snill hopp over denne boken og finn noe annet å gjøre. Så på den andre siden. bor du i et selvbetegnelse jakt etter det neste beste systemet STOPP. Nok nok, nok latterlighet fra dine slektninger og venner, det er tid til å vise din tarm. Tenk på det, tenk på det, hva tror du om du var på den andre siden, ser gjennom øynene til din familie og venner. Alt du ser er en taper, får opp og nedturer helt kontrollert av neste guru de leser om. Doode, denne gota slutte Stol på meg, jeg vet at du føler smerten. Jeg kan likevel huske det. litt vanskelig å gjøre når jeg sitter på min yacht i Karibia, sipping fra noe som kommer med paraply på toppen. Se, det gjorde ikke bruk for å være slik, ikke for lenge, for noen år siden. men jeg vil fortelle deg det senere i mitt brev. Ha Forex trading er ikke alt det er sprakk å være, det er et hardt spill kontrollert av roboter og banker og utenlandske statlige institusjoner. Fortsett å lese hvis du vet hvor jeg kommer fra. Ting var ikke så rosa for meg heller, smerte, tap, lukket en taper konto, åpnet andre, hørte om slikt og slik megler å gi en viss avtale på mange åpnet en annen konto, mistet alle pengene, startet i mini - makro, vanlige partier. Lyder det kjent, prøv å se fra utsiden, Forex er for galne mennesker, galne vinnere eller galne tapere. Nå, hvis dette er din første kontakt med Forex, er jeg veldig lei meg for at du måtte høre denne lille snakk. Jeg vil helst være den hyggelige fyren, være den gode nyhetsbeholderen, men vær så snill, ikke drep messenger, dette er den blodige sannheten i Forex. Du kan være sur på meg for øyeblikket, men snart kommer det øyeblikket du vil takke meg. Eller du vil heller snuble på en fin guru som forteller deg alle løgnene, og hvordan han kan hjelpe deg å åpne en 10k konto med en hemmelig fordel. Eller verre. Han kan til og med tilby å administrere din 10k, hvis du så villig sende ham en sjekk for hele beløpet. Boken du skal lese er de hardt lært hemmelighetene til de vellykkede handlerne og meglerne, og jeg legger alt ut for deg. Se jeg don039t virkelig trenger 10 dollar, men jeg sørger for at du setter pris på verdien du får. Jeg har gjort min aksjehandel markedet, betalt for alle båtene og lekene og gården, nå er det din tur. Jeg er syk og trøtt av smerten i samfunnet og alle forhandlere som deg selv slaktet av de heftige meglerne. Det er på tide å betale tilbake, det er på tide for meg å gi tilbake og for å sikre at den lille handelsmannen har jevnt platene ikke mer hemmeligheter og gyldne grader avdekket. All den kunnskapen jeg presenterer i denne boken kommer fra skolen med hardt knock, dyre betalte Forex-fora, hvor ekte handelsmenn henger ut, ikke plaget av rookies. Ting jeg overheard på golfbanen Fortell meg om det, en av gutta jeg pleide å golf med henrettet bare en handel i måneden, pleide vi å ringe ham 034ONE TRADE GUY..034. Hvor latterlig det henger rundt, spiller golf hele måneden til en bestemt valuta går til et slikt og så månedlig nivå, og trekker avtrekkeren for å tørke ut alle menneskene med røde øyne stirrer på skjermene dag og natt, kjemper med sine ektefeller, sløse sine liv foran meglerplatformene. Jeg vet hva du tenker på. Denne fyren er full av det. Vel, jeg er lei av den vanlige historien som treffer hver nybegynnerhandler som deg, og jeg vil ikke at du har noe å gjøre med det. Så, jeg gir deg et valg: ta denne boken lese den, studere og fortære hver eneste strategi, fordi det er ekte, ut av grøfteren kompromissløs, vinnende sannhet som kommer fra en ekte handelsmann. Ta hoppet av tro, du er et par museklikk unna å finne den virkelige friheten og handelen som en proff. Ta klikk på troen Se deg på den andre siden Trader Xshow mer Produktdetaljer Format Paperback 78 sider Dimensjoner 152.4 x 228.6 x 4.57mm 167.83g Publiseringsdato 11 okt 2012 Utgiver Createspace Publikasjon CityCountry United States Språk Engelsk Illustrasjonsnotat black amp white illustrations ISBN10 1480086703 ISBN13 9781480086708 Om Trader X Trader X er erfaren veteranhandel. Han har tjent sine merker i skyttergraven som handler Forex som detaljhandel. Trader X er selvlært hard kjerne ned til bakken Forex warrior. Han holder privatliv, trading Forex form noe sted et Internett er tilgjengelig. Faktisk er Trader X mest sannsynlig på en annen marine på sin private seilbåt yacht, mesteparten av tiden prøver å finne et gunstig sted med god internettilgang (ikke noe å ta lett på øyene i Karibia, rundt Tortola i BVI Trader X er en ivrig sjømann og en pilot. Han vurderer en pause selv handel som en seier. Troen på at å bryte med seg i Forex er like vanskelig. som å vinne. Det har ført Trader X til å utvikle et system som sikrer at alltid å lukke minst noe overskudd og flytte stoppet for å være. Trader X er like nært du skal finne til en aktiv handelsmann som skriver en bok om handel. Lærer fra andre kjente handelsmenn kom på golfbanen eller på seilbåtkonkurranser. Trader X deler sin hardt opptjente kunnskap med yngre og håpefulle handelsmenn som en måte å gi tilbake den lykke universet AKA GOD har latt ham oppleve. Egentlig, det er ikke moro å være en tap R i Forex, mitt materiale gir deg en vei ut, ta RED PILL av Forex, jeg har mer enn 50 titler om emnet for Forex rundt. Invester i utdanningen din, drikk fra kilden. Nutty, detaljer og haler om å vinne og miste i Forex, lære sannheten, ikke være fast med meglerens løgner. Uansett hvilket par eller valutaer du handler, tilbyr jeg deg enkelt, trinnvis, ingen BS, ekte løsninger. Ingen hardt arbeid involvert, bare jobbe smart, lat man039s løsninger til fortjeneste med Forex, basert på harde slag i grøftenes smertefulle handelserfaring. Ja, du trenger ikke å finne alle feil måter å handle på. Jeg har allerede gjort det harde arbeidet for deg. Bare les materialet og trykk på veien. Du har helt enkelt to alternativer, bruker utallige timer foran skjermen, øynene blir så store, du kan henge hatten på dem. Prøv alle de verdiløse forex-systemene, lær om alle unnvikende guruer i Forex, miste tusenvis av dollar og prøv alle de ovennevnte, og kanskje, du kommer til en lønnsom løsning. Eller det er et enklere valg, stjele alle mine systemer og strategier, se over skulderen min som jeg viser deg de eksakte kartene og tenkene og metodene jeg bruker for å trekke stor moolah fra markedet. Du kan gjøre det tooshow mer Hvordan kan vi hjelpe Viktige ting Vi aksepterer disse betalingsmetodene kopiere 2017 The Book Depository Ltd. UK. Registrert firmanummer: 5124926Om forfatteren: Trader X er erfaren veteranhandel. Han har tjent sine merker i skyttergraven som handler Forex som detaljhandel. Trader X er selvlært hard kjerne ned til bakken Forex warrior. Han holder privatliv, trading Forex form noe sted et Internett er tilgjengelig. Faktisk er Trader X mest sannsynlig på en annen marine på sin private seilbåt yacht, mesteparten av tiden prøver å finne et gunstig sted med god internettilgang (ikke noe å ta lett på øyene i Karibia, rundt Tortola i BVI Trader X er en ivrig sjømann og en pilot. Han vurderer en pause selv handel som en seier. Troen på at å bryte med seg i Forex er like vanskelig. som å vinne. Det har ført Trader X til å utvikle et system som sikrer at alltid å lukke minst noe overskudd og flytte stoppet for å være. Trader X er like nært du skal finne til en aktiv handelsmann som skriver en bok om handel. Lærer fra andre kjente handelsmenn kom på golfbanen eller på seilbåtkonkurranser. Trader X deler sin hardt opptjente kunnskap med yngre og håpefulle handelsmenn som en måte å gi tilbake den lykke universet AKA GOD har latt ham oppleve. Egentlig, det er ikke moro å være en tap R i Forex, mitt materiale gir deg en vei ut, ta RED PILL av Forex, jeg har mer enn 50 titler om emnet for Forex rundt. Invester i utdanningen din, drikk fra kilden. Nutty, detaljer og haler om å vinne og miste i Forex, lære sannheten, ikke bli fast med meglerens løgner. Uansett hvilket par eller valutaer du handler, tilbyr jeg deg enkelt, trinnvis, ingen BS, ekte løsninger. Ingen hardt arbeid involvert, bare jobbe smart, lat bemannede løsninger til fortjeneste med Forex, basert på harde slag i grøftenes smertefulle handelserfaring. Ja, du trenger ikke å finne alle de gale måtene å handle. Jeg har allerede gjort det harde arbeidet for deg. Bare les materialet og trykk på veien. Du har helt enkelt to alternativer, bruker utallige timer foran skjermen, øynene blir så store, du kan henge hatten på dem. Prøv alle de verdiløse forex-systemene, lær om alle unnvikende guruer i Forex, miste tusenvis av dollar og prøv alle de ovennevnte, og kanskje, du kommer til en lønnsom løsning. Eller det er et enklere valg, stjele alle mine systemer og strategier, se over skulderen min som jeg viser deg de eksakte kartene og tenkene og metodene jeg bruker for å trekke stor moolah fra markedet. Du kan også gjøre det Millionaire Forex Trading: Underground Forex Strategy Secrets - Kjøp nå Forfatter av Trader X Du vil ikke finne denne utdanningen hos meg meglere hvordan du deler. Mest sannsynlig vil du ikke finne denne informasjonen hvor som helst på denne boken delen på noen annen bokhandel. Jeg har betalt tusenvis av dollar på eksklusive grupper og betalte fora for å samle inn informasjonen som presenteres i denne boken. Som du kan forestille deg at disse er de høyt bevoktede hemmelighetene til Forex-handelsmenns elite, lever ingen av dem, med mindre du betaler dem en pris som er verdt dem. Men jeg har bestemt meg for å lage denne informasjonen for latterlig lav pris, fordi jeg er lei av meglerne og de store bankene som utnytter den faste forhandleren. La meg stille deg et spørsmål Når var den siste gangen du tjene penger med FOREX Enda mer hvor mye penger du er villig til å tape, til du gir opp Hvor lenge vil du fortsette å gi dine hardt opptjente penger til megleren Like du startet for 5 år siden med høye forhåpninger om å avslutte jobben min og forlate den live jeg fortjener med FOREX. Mine forhåpninger og forventninger ble raskt krasjet og drømmene mine gikk til dumpen. Først mistet jeg 1000, deretter 5000, 10k. hvor mye lenger kunne jeg fortsette sånn, hvor mye lengre jeg kunne tåle latterliggjørelsene til familien min og rynke på min kones ansikt. Det var smertefullt å sitte hele dagen foran datamaskinen, til du ikke kan se lenger og alt inkludert plattformen og ditt sinn blir uklart. Jeg vet smerten jeg har vært der. Dette fortsatte i år, til en morgen var jeg klar til å slutte, jeg skulle gi det et siste forsøk og kaste den FOREX-staben i søppel, ut av vinduet. Jeg snublet på en bakre slitebane, som siden da har blitt utestengt, av megleren som holdt forumet. Heldigvis fortsatte tråden under meglerradaren for tiden, og samlet en rekke kommentarer en støtte. Endelig ble tråden fra handelsmannen X avviklet. Jeg var i dis para, det var det eneste håpet og lyset jeg har sett i lang tid. Jeg søkte på råd fra handel og ting begynte å fungere for meg. Heldigvis var jeg i stand til å PM handelsmannen og bedt ham om å bli enige om en 20 min samtale på telefonen. Trader X var ikke en guru, ikke din vanlige internettpromotor mojo. Han rakte stille i tusenvis av dollar i måneden i årevis, han var ikke begeistret for den neste handelen, hans hjerterytme økte ikke før han slog ut avtrekkeren. Se, han har gjort dette handelspersonalet så lenge det har blitt en kjedelig prosedyre, snarere en morgen en ettermiddagsarbeid, noe som å sette søppel ut på søppeldagen. Han forklarte at han lærte fra MASTER, jeg fortsatte ikke med å spørre ham som var MASTER, siden jeg hovedsakelig var opptatt av ham og lærte ham hver eneste liten bit av det han visste om handel. Han var ikke enig i å bruke tid på å lære meg på vår første samtale, uansett hvor mye jeg tilbød å betale ham. Se, for ham var penger ikke et problem. Til slutt bestemte han meg for å vise meg hva MASTER hadde trodd på ham for mange år siden. Hva som er inkludert i sidene i denne boken, vil være verdt rent gull til deg. Denne boken er nede i bakken, ingen fornuft, ekte handelskunnskap. Det gir trinnvise instruksjoner med ekte handelseksempler. Denne boken er ikke ditt vanlige svovelråd som du finner fra din megler og de andre magiske kulene og syv trinns serier som du ser på dette nettstedet. Denne boken lærer deg hvordan du handler som proffene. Viser deg hvordan de store bankene og utlendingene og institusjonen handler. Boken åpner øynene dine for hvordan du kan piggy tilbake på de store institusjonelle handelsmennene og vinne. Nitti Fem prosent av de som handler Forex-markedet, mister penger og gir opp. Markedet er kontinuerlig erstattet av nytt blod som deg selv. Ikke bli en del av statistikken, les denne boken og få et kart for å lykkes i FOREX. Du kan gjøre en suksess i FOREX hvis du vet hva du gjør. Ja, du kan leve med FOREX og avslutte jobben din. Du kan nå dine drømmer. Kjøp denne boken og finn ut hvordan Publiseringsdato: 22 2012 ISBNEAN13: 147936343X 9781479363438 Sideantal: 48 Bindingstype: US Handelspapir Trim Størrelse: 6quot x 9quot Språk: Engelsk Farge: Svart og hvitt Relaterte kategorier: Business amp Economics Foreign Exchange. , -. , -,. . ,,,,,,,,. ,,,,,. , -, -,,. ,,. ,,,. . ,,,. ,,. ,. :. ,. ,,. . -,. ,. ,. ,. ,,. , 2000, 20000,. -. -,. ,,. :,. ,. ,. 1969. Quantum (-). Quantum. ,. ,,. . 1965. . . . . 5,. ,. (),. . ,. ,,. . 18, 12415 2. 2003-2006 Barclays. : 2. ,. ,. : -. 70-. , 400, 200. ,. ,. ,,,. ,. 21:,:. ,,, -,. ,. FXFINPRO CAPITAL. ,. . :. :,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,,, -. ,: fxfinpro PFX Financial Professionals Limited, HE 237840. 82 Nikou og Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Kypros. PFX Financial Professionals Limited (CySEC) 19313. PFX Financial Professionals Limited (MiFID): PFX Financial Professionals Limited,,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,,, -. ,: fxfinpro PFX Financial Professionals Limited, HE 237840. 82 Nikou og Despina Pattichi Avenue, Maritania Court, Office 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Kypros. PFX Financial Professionals Limited (CySEC) 19313. PFX Financial Professionals Limited (MiFID): PFX Financial Professionals Limited,,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,,,,. ,,,,, -. ,. FXFINPRO CAPITAL PFX Financial Professionals Limited. HE 237840 (CySEC) 19313. CIF PFX Financial Professionals Ltd 24 2016. ,,

No comments:

Post a Comment