Thursday 2 November 2017

New York Close Forex Diagrammer & Hjelp Korrekt Mt4 Metatrader


FXCM MT4 GoodBad vs IBFX Som en rask løsning kan du logge inn på FXCM-kontoen din på den gamle IBFX MT4-plattformen ved å skrive Server-nummeret (mt4d06.fxcorporate) i innloggingsvinduet. Jeg foreslår imidlertid sterkt at du installerer en ny kopi av FXCM MT4-plattformen så snart som mulig, og begynn å bruke den nye plattformen. Deretter kan du overføre indikatorene og EAene til de aktuelle nye mappene: download. fxcorporateFXCM-MT4Install. exe Korrigering til dette tidligere innlegget jeg laget Hvis du har en USD-denominert handelskonto som ble overført fra IBFX til FXCM denne helgen, så Det riktige servernummeret er mt4r17.fxcorporate Takk, Malejandrosf Uten nysgjerrighet, har du en preferanse for GMT eller GMT23 som tjenertid for MT4-kartene dine Mens noen mennesker liker enkelheten til GMT, foretrekker andre GMT23 fordi det synkroniserer det daglige kart barer med New York Lukk ved 17:00 New York Time. Dette spørsmålet er åpent for alle andre som leser dette innlegget: Foretrekker du GMT eller GMT23 (New York Close) som tidssonen for MT4-kortene dine Takk, Jason Jeg foretrekker GMT, jeg har handlet på GMT de siste 4 årene så . Ja, nydelige manglende barer. Tilbrakte veldig veldig lenge på 24-timers chat (type og vent aldre) linje. Til slutt sa at det har blitt bekreftet at det er et problem, men kan ikke løses til helgen. Bare apply til de nye ex ibfx kundene på. 09 server (som kommer fra den mt4r17.fxcorporate: 433 server ting). Ikke god nok Soooo mens du venter (sa jeg det tok veldig lang tid) Jeg hadde eksportert demo dataene mine for de få par ampere minutter jeg har satt opp siden starten. Etter å ha fått tuffen til neste uke og avsluttende chat, byttet jeg tilbake til min live-konto og importerte tilbake i demo-dataene. Ser alt bra ut. Nå bare husk å ikke Oppdater noen diagrammer som det vil bringe inn de dårlige dataene fra serveren. 09 igjen. Jeg er vant til GMT, men gleder meg til å ha NY-baserte barer for å rydde opp den ekstra søndagens lille bar. Så regner vi med å få NY timer og bli vant til det som mange andre endringer, vi må jobbe rundt. Som ingen nyheter-fan på fxcm-plattformen. Har blitt deaktivert, antar jeg at de kan sprukke deres dailyfx pluss søppel med reklamen splevert inn som artikler. Kan du fortelle at jeg ikke har hatt en god dag, sa jeg det var veldig veldig lenge - Oh yea gjort det I tilfelle interessert dailyfx pluss nå via brukernavn. trydfxpublic Passord. Eurusd0914 for hva det er verdt. (zip til meg) Mål 2. Stopp i grønn Tilknyttet juni 2009 Status: FXCM Representant 5,569 Innlegg Jeg foretrekker GMT 23. Jeg kan leve med GMT hvis det er hva det ender med å være. Jeg foretrekker GMT, jeg har handlet på GMT de siste 4 årene så. IBFX AU hadde meg på GMT-tid (jeg tror IBFX hadde alle på GMT-tid), og det er det jeg foretrekker, og det er det jeg har indikatorene mine på. Først vil jeg takke dere alle for å gi tilbakemelding på spørsmålet mitt om GMT vs New York. Lukk Jeg vil også sørge for at dere alle er klar over at FXCM gir deg muligheten til å velge mellom GMT og New York Close-diagrammer på MT4: forexfactoryshowthre . 33post7215433 Som pris er alt som betyr noe, bryr jeg meg ikke om meg selv. Formen på en gitt kvotebeløp på en gitt TF (unntatt 1H og mindre) betyr lite for meg. Når det er sagt må jeg innrømme at jeg er forvirret av det ovennevnte. Er ikke NY tid (ESTDST) GMT -45. Hvor kommer GMT23 til quotsync med NY Lukk ved 5pm kommer fra Med MT4-kart, begynner daglige lys (og alle kortere tidsrammer som 4-timers og 8-timers) ved midnatts servertid. En MT4-servertid på GMT23 refereres til som quotNew York Closequot, fordi midnatt på denne servertiden tilsvarer 17:00 i New York, som markerer en 24-timers handelsdag i forexmarkedet og starten på det neste. Grunnen til at mange handelsfolk som New York Close er fordi det betyr at hver uke ser du på 5 daglige lys, hver av dem er 24 timer i lengde. Dette gjør at du kan lage epler til epler sammenligning når du bruker indikatorer på diagrammer som 50-dagers glidende gjennomsnitt, fordi hvert daglig lys representerer samme tid. Med diagrammer som ikke er satt til New York Close, har du 6 ujevnlige daglige lys per uke. Søndagslyset kan bare være 2 timer, mens fredagsstearen er 22 timer lang, mens de andre 4 lysene er 24 timer lange. Dette kan kaste ut signaler fra indikatorer som 50-dagers glidende gjennomsnitt som arbeider med forutsetningen om at hvert daglig lys skal gis samme vekt. Du har alle vært så snille i å dele dine meninger, så jeg vil også chime inn. Min personlige preferanse er å ha mine MT4-diagrammer satt til New York Close (servertid GMT23). Jeg liker å ha 5 jevnlige lys hver uke uten søndagsstearinlys. Deretter bruker jeg gratis Local Time Frames-appen på FXCMapps for å vise min lokale tid på MT4-diagrammene: fxcmappsmetatrader-4. 0000000MusRAAS Merk at Trading Station-diagrammer alltid er satt til New York Close. I motsetning til MT4-plattformen, kan Trading Station du vise tidszonen etter eget valg, og de daglige lysene vil fortsatt begynne og slutte klokken 17.00 i New York. Din FXCM MT4-kontoinnlogging vil tillate deg å logge deg på Trading Station også. Ny York Lukk 5-dagers Forex-diagrammer 038 Endre tidsrammer MT4 Denne artikkelen skal dekke de diagrammene vi bruker på Forex School Online, og også hvordan handelsmenn kan endre tiden ramme på MT4 plattformen til alt de liker. For å oppdage og handle med de samme signalene vi handler på Forex School Online, er det veldig viktig at du bruker de samme diagrammene vi bruker. Forex er ikke sentralisert som mange andre markeder, og det er ingen offisiell åpen og nærtid. På grunn av dette vil forskjellige meglere ha forskjellige stearinlys tider. Dette betyr at ulike meglere diagrammer kan ende opp med å se veldig forskjellig avhengig av hvilke data de bruker. Bruke New York Close Daglige diagrammer på Forex School Online bruker vi New York nær 5 dagers MT4 daglige diagrammer. Lukk av New York-sesjonen ses som den uoffisielle næringen av de internasjonale Forex-markedene. Ved hjelp av New York-tavnkartene betyr det daglige lyset starter når den asiatiske økten åpnes og går gjennom 24 timer til New York nærmer seg. Det er veldig viktig at ikke bare handelsmenn bruker New York nær daglige lys, men de bruker også en kartplattform som har en 5 lysweek og ikke 6 som noen meglere bruker. Viktig merknad: Hver kartplattform har en plattformstid. Denne gangen kan endres av handelsmannen å være hva de liker. Dette forandrer ikke tiden til stearinlyset eller når stearinlyset lukkes. Hver megler bruker forskjellige banker og likviditetsleverandører til sine data, og det er disse dataene som megleren bruker som bestemmer stearinlyset. Best Charting Equipment Metatrader 4 (MT4) er allment anerkjent som premium charting plattform for Forex trading. Mange meglere har nå vedtatt MT4-plattformen for å gi sine forhandlere grunn av brukervennlighet og fremragende muligheter. For prishandlerne tilbyr MT4 en veldig enkel og omfattende kartpakke med massevis av fordeler. Mens mange meglere tilbyr MT4 til sine kunder, husk bare fordi de tilbyr MT4 betyr ikke at diagrammene er New York tette daglige lys. Bare noen få meglere tilbyr ekte New York nær MT4 diagrammer. Åpne en gratis demo-konto med anbefalt megler. Nedenfor finner du to lenker til meglere som handelsmenn kan bruke til å åpne en gratis demo-konto for en megler med New York-nærliggende daglige 5-dagers stearinlys. Begge disse meglerne er høyt anerkjente, regulerte og har alt som en prishandler trenger, for eksempel små spreads, dekker et bredt spekter av markører, inkludert Forex, GoldSilver, Major indekser og OilGas. Begge meglerne har gode handelsvilkår, jeg kan godt sette inn penger og og handelsmenn kan handle på flere plattformer som Mac, Android og iPhone. For alle handlende utenfor USA 8211 Klikk her for å åpne gratis demo fra foreslåtte megler for handelsfolk i USA 8211 Klikk her for å åpne gratis demo fra foreslåtte megler Endre MT4-stearinlysramme En ulempe ved MT4-diagrammer er at de bare har ni tidsrammer som varierer fra 1 min til 1 måned. Noen av de andre vanlige tidsrammer som 8HR eller 2-dagers lys blir ikke automatisk installert. For å fikse dette problemet kan handelsmenn bruke en indikator som enkelt er installert i MT4-plattformen, som gjør at de kan endre tidsrammen til alt de ønsker. Nedenfor finner du instruksjonene for hvordan du laster ned og bruker denne indikatoren: Før du går videre, kontroller at MT4 er lukket først. Merk: Siden oppdateringen av MT4 bygger 600, er instruksjonene for hvordan du laster opp indikatorer endret. Du kan nå finne en artikkel om hvordan du bare laster opp den nye indikatoren her Hvordan lagrer du Last ned tidsrammeindikator 1: Åpne MT4-plattformen og diagrammet du vil endre tidsrammen til. 2: Gå inn i indikatorene dine og velg indikatoren for omformerindikatoren du har lagret i indikatorene. En boks vil nå åpne på diagrammet ditt. 3. I boksen under Vanlig må du kontrollere at feltet Tillat DLL-import er krysset. 4: I boksen under innganger vil du se periodemultiplikator. Dette er hvor du vil endre tidsrammen til det du ønsker. Hvis du åpnet et 1 timers diagram og ønsker å lage en 2 timers tidsramme, i perioden multiplikator du vil legge til i 2 fordi 1 time x 2 2 timer. Et annet eksempel er at hvis du åpnet et 1-timers diagram og ønsket å lage et 8-timers diagram for det paret, i perioden multiplikator du ville legge til 8, fordi 1 time x 8 8 timers diagram. 5: Når dette er gjort, klikk OK og boksen lukkes. 6: Åpne MT4-plattformen. 7: Gå inn i filen og velg Offline diagrammer. (Kartene er ikke egentlig offline) 8: Se gjennom listen for tidsrammen du opprettet, og velg for å åpne den. 9: Du vil nå ha det nye tidsrammeskjemaet klar til å gå Hvis du har problemer med dette eller har spørsmål, bare spør dem i kommentarfeltet nedenfor. De fleste meglere bruker fortsatt MT4 og vil snart begynne overgangen til MT5. Den gode tingen med MT5 er at den har noen flere tidsrammer som de 2 timers og 8 timers lysene som er bygd inn for å velge mellom. Det har fortsatt ikke flere multipliser for det daglige lyset, slik som 2-dagers stearinlys. Hvis du fant denne artikkelen nyttig, sørg for at du treffer like-knappene. All suksess, Relaterte Forex Trading Artikler-forsterker Videoer Jeg vil mest definitivt ikke anbefale instaforex. Du kan sende meg e-post hvis du vil, men nei, jeg vil mest definitivt ikke anbefale instaforex i det hele tatt. Koblingen over i denne artikkelen for handelsfolk utenfor USA er som jeg vanligvis anbefaler at handelsmenn går fordi de har alt vi trenger, og de er velregulerte megler med segregerte kontoer og alt vi trenger, inkludert de riktige NY-lukkede diagrammene. De har veldig solide spredninger og god innskuddsbonus osv. Hvor som instaforex er dodgy som og sist jeg behandlet dem de låst pengene mine i 45 dager og jeg kunne ikke komme inn på noen i det hele tatt for å finne ut hvor pengene mine var. Hei, takk for infoen. Dessverre hver gang jeg åpner et diagram, får jeg et varsel som forteller meg at det er på jakt etter et diagram. vet du uansett om du stopper dette. Jeg har prøvd Google, du må sørge for at du lagrer indikatoren på riktig sted på datamaskinen. Denne indikatoren er kun laget for MT4. Det virker ikke for noe annet og kan ikke åpnes på datamaskinen. Du må treffe 8221 Last ned knappen Change Time Frame Indicator8221, og datamaskinen vil spørre deg hvor du vil lagre den. Du må da lagre den i din MT4-ekspert 8211 indikatorfil. Dette kommer til å ligge i 8220 min datamaskin lokale disk8221 eller 8220C drive8221. Hvis du ikke er sikker på hvordan du gjør dette, gå bare inn på Youtube og søk etter 8220Hva å sette inn indikatorer i MT48221. Hei Johnathon, når du nevner 2 dagers stearinlys, lager du daglig diagram x 2 med den tilpassede tidsrammeindikatoren. Så i hovedsak har du 2 dagers diagram, hvert stearinlys er 48 timer stearinlys. hva er det. bedre oppsett på 2-dagers diagrammet Vi har gjort lys konfigurerbare på den desktop-baserte versjonen av den prisbelønte fxTrade-plattformen. Våre tekniske analysemessige kunder vil være glade for å lære om denne siste tilpasningen til deres brukerpreferansealternativer, da det gir dem muligheten til å sette de daglige start - og sluttider for lys som vises på diagrammer. Således kan fxTrade-klienter nå justere lysene sine til 17:00 New York-tid (GMT -5), 00:00 New York (den tidligere universelle konfigurasjonen) eller 00:00 (midnatt i tidszonen etter eget valg). Tidligere ble alle lysene på fxTrade-grafen satt som standard fra midnatt til midnatt, New York Eastern Time (ET), og konfigurasjonen kunne ikke endres eller justeres på noen måte. Våre kunder har alltid hatt mulighet til å justere tidszoninnstillingene innenfor brukerpreferanser, men når en endring ble gjort, ville det endre tidszonen der informasjonen vises, men ikke den faktiske grafjusteringen. Dermed kan våre kunder referere til nyheter og deres aktivitetslogger per tidssonen de valgte, men kartlampe ble justert som standard for å starte og slutte ved midnatt, New York Eastern Time (ET), og konfigurasjonen kunne ikke endres eller justeres i uansett. Responding to Client Demand Mange av våre kunder har bedt oss om å få lysene til å passe til starten og slutten av New York-sluttidspunktet klokken 5 ET En endring som sikrer at bare fem daglige lys kommer til syne hver uke. Itrsquos en fornuftig forespørsel og en vi har lenge ønsket å implementere. Noen klienter foretrekker imidlertid den eksisterende konfigurasjonen, mens andre ville ha diagrammer til å tilpasse seg den lokale tidssonen etter eget valg. Derfor valgte vi å gjøre dette alternativet så konfigurerbart som mulig i et forsøk på å tilfredsstille behovene hos alle våre kunder. Selv om denne forbedringen bare er lagt til den desktop-baserte versjonen av fxTrade og fxTrade Practice, undersøker vi måter å tilby lignende konfigurasjonsalternativer på våre andre plattformer som fxTrade Mobile og MetaTrader 4. I tillegg til denne endringen har vi også fjernet muligheten til å sette weekend start og sluttider. Du kan likevel gjemme og ignorere helglys i diagrammer, men fra dette punktet fremover vil disse helgtidene alltid justeres med OANDArsquos driftstimer. Flere plattform tweaks i verkene Flere beskjedne, men viktige endringer er kommende til fxTrade. I den ikke for avanserte fremtiden vil vi legge til to ytterligere karttyper som gjør det mulig for kunder å referere lysestikkdiagrammer basert på budet og spørprisen, i motsetning til gjennomsnittsprisen. Dette vil være til fordel for klienter som liker å bruke lysestaker, men ønsker å overvåke spesifikke stillinger nærmere. I tillegg vil kundene snart kunne referere til gjeldende prisoverskridelser mens de svinger over historiske driftsresultat og stoppordre. Dette vil bidra til å avklare om prisen på instrumentet nådde det punktet som disse ordrene ble utløst. Hvilke andre endringer eller tillegg til fxTrade-plattformen er du ivrig etter å se Vennligst del dine tanker i kommentarfeltet nedenfor. lysestaker. diagrammer. forex. fxTrade. teknisk analyse Kommentar av Jason 24. juli 2014 Hvorfor er musepekeren som indikerer 13. april 2014 klokka 17.00 mens lysestaken på grafen viser 14. april. Hva er korrekt Kommentar fra Forex Lab Notater moderator 24. juli 2014 Produktleder Alex Case svarer: Hei Jason. Takk for ditt spørsmål. 13. april 2014 klokken 17.00 refererer til lysets start i tidszonen som er valgt under kategorien 39Local39 i brukerpreferanser (dette vil sannsynligvis settes til 39System Time39, hvilket betyr at tidszonen er valgt på datamaskinen) . Dette kan forventes hvis man ser på en dagskart mens den er i New York Eastern Time Zone med 3917: 00 New York39 valgt som daglig lysstart. Den 24. april-datoen som vises på grafen, er basert på hvor musepekeren er plassert på diagrammet. Et dagslys som starter klokka 17.00, vil bruke syv timers prisinformasjon fra 13. april og 17 timer fra 14. april. Så hvis markøren svinger over de første syv timene i lyset, vil 13. april bli vist. Hvis markøren svinger over de siste 17 timene, blir 14 april vist. Kommentar fra Forex Lab Notater moderator 24. juli 2014 Produktansvarlig Alex Case legger til: Merk at siden dette innlegget ble publisert, har funksjonaliteten nevnt under 39More Platform Tweaks i Works39 alle blitt gjort tilgjengelig. Men vårt utviklingslag har ikke stoppet der. Du vil snart også kunne vise betydelig mer historiske lys på diagrammer ved å flytte den horisontale rullefeltet nederst i diagrammet til venstre til venstre. Hver gang du gjør dette, vil det oppstå ytterligere 250 lys, og du kan fortsette å be om ytterligere lys frem til 4.500 totalt lys vises. Med denne funksjonen kan diagrammer vise prisinformasjon fra så langt tilbake som mai 2002 på enten en dag eller en ukes diagrammer. Hvis du vil ha tilgang til denne funksjonen nå, kan du enten bruke en fxTrade Practice-konto eller laste ned vår fxTrade Preview-plattform for Windows (fxtrade. oandafxguiwwwfxtrade - previewfxTradePreview. exe), Mac (fxtrade. oandafxguiwwwfxtrade-previewfxTradePreview. app. zip), eller Linux (fxtrade. oandafxguiwwwfxtrade-previewfxTradePreviewinstaller. tar). Kommentar av Creighton Medlock 5. august 2014 Bare lurer på hvor OANDA står i forhold til New York-tavla på MT4-plattformen Kommentarer fra Forex Lab Notes-moderator 6. august 2014 Produktsjef Alex Case svarer: Hei Creighton. Takk for ditt spørsmål. Det korte svaret er at vi jobber med det. Hold deg oppdatert for ytterligere detaljer Kommentar av Tek Chan på 6 oktober 2014 Eventuelle nye oppdateringer på når MT4 vil ha NY nær I39m om å hoppe skipet til en annen megler som har. Har ventet litt tid nå for oppdateringer Kommentar av Lab Notes-moderator 7. oktober 2014 Hei Tek: Takk for ditt spørsmål. Vi vil komme med en melding om støtte til NY på MT4 innen de neste ukene. Kommentar av William Foster den 6. november 2014 Jeg vil gjerne se quotlinkquot-diagrammer på skrivebordet. Jeg har kontoer andre meglere, og begge har koblingsfunksjonen. Dette er ekstremt effektivt når jeg har flere diagrammer opp satt til forskjellige tidsrammer. Jeg kan bare endre valutaparet i ett diagram som sier at daglige og alle andre diagrammer følger i deres respektive tidsramme. Eksempel: Jeg har EURUSD på fire diagrammer, Daglig, H12, H6 og H1. Hvis jeg bytter paret daglig fra EURUSD til USDJPY, følger alle andre diagrammer mens du opprettholder den nåværende tidsrammen. Dette er en flott funksjon, og eliminerer manuelt å bytte parene på de andre diagrammene. ett klikk i stedet for fire klikk. Takk for vurderingen av dette. Kommentar av Lab Notes-moderator 11. november 2014 Hei William: Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere denne bloggen. Dine kommentarer er sendt videre til utviklingslaget vårt. De har tatt med dine foreslåtte endringer på oppgavelisten. Hilsen, Lab Notes moderator Kommentar av Nyan Lin 30. januar 2015 Hei, Hvordan kan jeg skjule helglys Jeg vil ha 5 dagers eneste diagram. Takk. Kommentar av Lab Notes-moderator 30. jan 2015 Prosjektleder Alex Case svarer: Hei Nyan. Du kan forsikre deg om at fxTrade-plattformen bare viser fem daglige lys per uke ved å gå til rullegardinmenyen 39Tools39, velge 39User Preferences39, og deretter velge kvokka17: 00 New Yorkquot i drop-down-vinduet quotDaily Candle StartEnd Timequot. I mellomtiden kan du også se diagrammer på denne måten i MetaTrader 4 ved å logge inn på GMT2 Live-serveren, som angitt av dette innlegget: oandacorpforex-lab-notes2014oct30new-server-oanda-mt4-clients-88370480 Kommentar av BRUCE FISHER 25. februar , 2015 Kan du lage delt skjerm for flere par Jeg har nå tre skjermbilder og planlegger å øke til ni. Kommentar av ODForex 11. mars 2015 Jeg legger merke til at du fyller ut gap mellom markedet nært og markedsløst. Viser hull gir oss handelsfolk en bedre ide om hva som skjer i markedet. For eksempel viser du stearinlys X startlow på 121.56, som er jevnt med slutten av den siste stearinlysøkten, da faktisk startløpet var på 122.03. Du fyller bare resten med stearinlys. Hvorfor er det Kommentaren av Kshitiz Neeraw 15. mars 2015 Det bør være mulighet til å fusjonere søndagsstearinlys med mandagsstear, slik at handelsmenn som ønsker å jobbe med fem-dagers New York-nærbilder, ikke ser søndagsstearen i det hele tatt. Hvis vi kan få det alternativet tilpasses, vil Oanda-plattformen bare være perfekt. Kommentar fra Lab Notes-moderator 16. mars 2015 Hei ODForex: På fxTrade Java-plattformen var det en eldre funksjon som reflekterer når vi ga handel i helgene. Vi vil gjennomgå forespørselen din om en fremtidig oppdatering. I mellomtiden kan du prøve OANDA MetaTrader 4, fxTrade Mobile eller en av våre partnere plattformer for å se om noen av disse passer dine behov. Lab Notes moderator Kommentar av Lab Notes moderator 16. mars 2015 Hei Kshitiz: Takk for dine kommentarer. Jeg vil videresende dine kommentarer til vårt produktteam. Kommentar av DaMug 27. april 2015 Hei, nyter din app på iPad, men dårlig mangler muligheten til å konfigurere lyset nært til å justere med 17:00 New York. Jeg er helt avhengig av denne evnen ved hjelp av desktopversjonen av programvaren, og det er veldig uheldig at jeg ikke kan gjøre det samme på mobilversjonen. Du nevner i dette innlegget for et år siden, vurderte du å bringe denne funksjonaliteten til mobilversjonen av programvaren din. Har du en oppdatering på når dette sannsynligvis vil skje Takk Kommentar av David den 27. april 2015 Hei DaMug, Vi ser på å legge til stearinlys i nærheten av tidsjustering i våre mobilapper. Vi har ikke en dato på dette tidspunktet. David Le OANDA 169 1996 - 2017 OANDA Corporation. Alle rettigheter reservert. OANDA, FxTrade og OANDAs fx familie av varemerker eies av OANDA Corporation. Alle andre varemerker som vises på denne nettsiden tilhører deres respektive eiere. Leveraged trading i valutakontrakter eller andre valutamarkedsprodukter på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle. Vi anbefaler deg å nøye vurdere om handel passer for deg i lys av dine personlige forhold. Du kan miste mer enn du investerer. Informasjon på dette nettstedet er generelt i naturen. Vi anbefaler at du søker uavhengig finansiell rådgivning og sørger for at du fullt ut forstår de risikoene som er involvert før handel. Trading via en online plattform medfører ytterligere risiko. Se vår juridiske seksjon her. Spredningsbudgivning er kun tilgjengelig for OANDA Europe Ltd kunder som bor i Storbritannia eller Republikken Irland. CFDs, MT4 sikringsegenskaper og innflytelsesforhold på over 50: 1 er ikke tilgjengelige for amerikanske innbyggere. Informasjonen på dette nettstedet er ikke rettet mot innbyggere i land hvor distribusjonen, eller bruk av noen, ville være i strid med lokal lovgivning eller regulering. OANDA Corporation er en registrert handels - og detaljhandelsforhandler for Futures Commission med Commodity Futures Trading Commission og er medlem av National Futures Association. Nei: 0325821. Vennligst referer til NFAs FOREX INVESTOR ALERT når det er aktuelt. OANDA (Canada) Corporation ULC-kontoer er tilgjengelig for alle som har en kanadisk bankkonto. OANDA (Canada) Corporation ULC er regulert av Canadian Investment Investment Regulatory Organization (IIROC), som inkluderer IIROCs online rådgiver sjekk database (IIROC AdvisorReport), og kundekontoer er beskyttet av det kanadiske investorbeskyttelsesfondet innenfor angitte grenser. En brosjyre som beskriver naturen og begrensningene for dekning er tilgjengelig på forespørsel eller på cipf. ca. OANDA Europe Limited er et selskap registrert i England nummer 7110087, og har sitt hovedkontor på Floor 9a, Tower 42, 25 Old Broad St, London EC2N 1HQ. Den er autorisert og regulert av the160Financial Conduct Authority. Nr. 542574. OANDA Asia Pacific Pte Ltd (Selskapsreg. Nr. 200704926K) har en kapitalmarkedsservice lisens utstedt av Singapores monetære myndighet og er også lisensiert av International Enterprise Singapore. OANDA Australia Pty Ltd 160is regulert av Australian Securities and Investments Commission ASIC (ABN 26 152 088 349, AFSL nr. 412981) og er utsteder av produkter og tjenester på denne nettsiden. Det er viktig for deg å vurdere den nåværende Financial Service Guide (FSG). Produktopplysningserklæring (PDS). Kontovilkår og andre relevante OANDA-dokumenter før du foretar økonomiske investeringsbeslutninger. Disse dokumentene finner du her. OANDA Japan Co. Ltd. Første Type I Finansielle Instrumenter Forretningsdirektør for Kanto Lokale Finansielle Byrået (Kin-sho) Nr. 2137 Institutt for Financial Futures Association Abonnentnummer 1571.

No comments:

Post a Comment